Hej mitt vinterland...

Jag Sara Andersson, Sveriges största motståndare till vintern har ändrat uppfattning en aning. Vinter
Sena bussar, hala vägar, pölsande och kyla, men inte gnäller jag! Tycker faktiskt om det måste jag erkänna. VACKERT är vad det är och det känns lite småbra att det blev vinter för en gångs skull. Hellre ett fint vinterlandskap än regn och slask. Hoppas snön ligger några veckor nu innan våren kommer. Och när den väl gör det, då vill jag ha värme, sol och bad på studs :D

RödspetteCup i Fredrikshamn närmar sig nu med stormsteg. Vi åker på skärtorsdagen. Skall bli riktigt kul. Speciellt med tanke på att de flesta hunnit fylla 18! Wiee...

Dagens grattis går till Emilia och Sabina som båda två fyller 18 år!

Idag gick handbollsträningen bra! Gött!!!
Ska vara med b-laget på söndag, måste då ta det lugnt på lördagkväll. Har bestämt mig för att hålla mig spiknykter! Lite torr är jag, jag vet. Men vill verkligen komma tillbaka till handbollen igen! Det är viktigt för mig...

Sov gott allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

håller med dig om att snö är vackert!

Postat av: Linda

Usch jag är jättetrött på vintern:(

2007-02-23 @ 10:28:58
URL: http://dolceseventeen.blogg.se
Postat av: hanna

gulle dej sara! underbart att det gick bra på träningen! du är perfekt!

2007-02-23 @ 11:46:43
Postat av: Sandra

Sara, det gör inget om du är spiknykter på festen. Det viktigaste är att du är där, om så bara för en liten stund. Du är min solstråle! Puss

2007-02-23 @ 19:05:27
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback