Hockeyspelarna vann handbollstuneringen :S

Usch, jag hatar att vara sjuk. Gick till skolan trots att jag inte mår bra. Tänkte att jag ändå bara har två lektioner, men självklart hade jag glömt av att jag hade sovmorgon, yeah... Tänk vilken lycka att få komma till skolan en och en halv timma tidigare, bara för att man tycker om att vara där så mycket!

Efter skolan var det dags för klasslagstunering i minihandboll. HOCKEYspelarna VANN!
Vart är vi på väg?
Och jag fick tillråga på allt vara domare. Ingenting som jag valde själv, de tvingade ju fan mig. Alla skällde och gapade på mig hela tiden. "-Du ska väl kunna dessa reglerna, du spelar ju för fan handboll"
Ja, det kanske jag gör, men jag DÖMER ffs inte handboll! Usch, vad jag kände mig dålig.
Ino fick trösta mig, haha...

Nu vill jag bli frisk. Vill börja träna igen. Längtar till försäsongen med löpning och styrka. Susanna Kallur
Alla typ hatar försäsongsträning, men jag gillar den. Är långt ifrån bäst på att springa fort eller lyfta tyngst men tycker ändå att det är givande. Man känner att man verkligen tagit ut sig under träningen och man känner sig helnöjd efteråt. Och sedan får man ju grymt snygg kropp också.

---> Susanna Kallur. Vältränad som få. Ser något hälsosammare och gulligare ut än vad Paris.H och Victoria.B gör, som jag hade bilder på igår.
Hejja tjejer som äter ordentligt och tränar. RIKTIGA förebilder!

Spanskaböckerna väntar fortfarande på mig. Dock inte lika hysteriskt som igår kväll. Hann nämligen plugga imorse när jag var för tidigt i skolan.
Una copa de vino blanco, por favor- Ett glas vitt vin, tack!
Adios...

Kommentarer
Postat av: hanna

jag tycker du var en bra domare!

2007-02-28 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback