Lagfest IGEN!

YEAH! Drinkar
Precis när alla börjat repa sig efter helgens festande fick vi idag på träningen veta att det är dags för nästa party! WIIEEE!!! Denna gången blir det en "riktig" lagfest.
 Längtar redan...

  • 10 februari, damlagsfest på Rumpan bar
  • 24 februari, Sandra och Sagas 18års fest
  • Emilias 18års fest
  • Wenches inflyttningsfest
  • 31 mars, LAGFEST!
  • Jag, Camilla och Malin 18 år!
  • 21 april, Aranäs 60 års jubileum
  • Ev, lagfest hemma hos mig

Fullspäckad vår! Wiee...
 


Kommentarer
Postat av: anna

ja visst är dom mysiga! Roligt med lagfest!! :)

Postat av: Tess

Oj, shit, kul att ha så mycket att se fram emot!!

2007-02-15 @ 21:40:46
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: Anonym

sara jag har hört att man kan få grymme kickar av droger hahha nää, jag hade tänkt att jag skulle ha samma på sandra och sagas kalas! så då får du se!

2007-02-15 @ 23:57:19
Postat av: Evelina

Åh, vad kul. Du har verkligen jättemycket roligt att se fram emot.. :)

2007-02-16 @ 21:17:33
Postat av: Sussi

Vilken härlig bild!

2007-02-16 @ 21:53:50
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback