Lagfest

 Kaos
Klockan är nu tio och jag har varit vaken i säkert en timma redan. Något som jag inte borde vara med tanke på att det inte var länge sedan som jag gick och la mig. Hade på TV:n när jag kom hem och blev lite lätt skrämd när nyhetsuppläsaren inte sa "God Afton", "God kväll" eller liknande, istället hörde jag honom säga "GOD MORGON". Då gick jag direkt och la mig. Kvällen igår blev i alla fall ruggit lyckad. 

Förfest hos Ia i Hanhals med många barnsliga lekar (Catrin och Lina jobbar på dagis ;P)  Efter det åkte vi för att käka och festa med laget på Rumpan bar. Jag hade grymt roligt och det tror jag att de flesta hade. Jävligt tråkigt att din telefon blev stulen bara Sandra. Hur kan folk vara så dumma? Det förstörde resten av din kväll och jag tycker riktigt synd om dig. Tråkigt att du inte var med längre än till 12. Men vi kan ju bara hoppas att de har hittat den på rumpan efter stäningsdags men det är väl ingen risk med den nya telefonen. Jag behöver ju knappas vara orolig eftersom jag inte tror att någon vill ha min. Tappade föressten den igår igen. Jag tror inte att den har så länge kvar nu.  

Som sagt hade jag roligt i går kväll. Jäklar vad vi dansade Malin! Haha...

Idag funderar jag på att åka och kolla på b-lagsmatchen vid två tiden. Vet inte riktigt när den är. Det är ju inte så lätt att bara slänga iväg ett sms till Sandra heller :S Suck, IDIOTER som tar min väns telefon så att jag inte kan nå henne på den. Nu blir jag ju tvungen att ringa hem till henne med risk för att väcka hela hennes familj. Helvete!

Kommentarer
Postat av: Tess

underbart, äntligen! du verkar vara en bra tjej ;D

Postat av: Sandra

Underbara Du! Har ett tillfälligt nummer nu, och en gammal avdankad Nokia 3310 att hålla till godo med. Efter matchen ska jag börja leta efter en ny, blir väl det jag får i födelsedagspresent kan jag gissa. Där räk sängen och laptopen, men det gör liksom inget. En mobil känns för stunden viktigare. Pussss

2007-02-11 @ 12:10:05
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback