Lets Dance

Ballerinas
Blir inspirerad av Lets Dance på TV4.
Jag har skaffat mig ett nytt  mål i livet. Och inget sådant där mål som är inriktat på prestation utan ett roligt mål som jag hoppas bara kan vara ett nöje. Jag har nämligen bestämt mig för att jag så fort jag får tid ska gå en danskurs. Om jag har tid i sommar så blir det då, annars kan jag lika gärna göra det efter gymnasiet eller kanske ännu senare, men det vore ju grymt kul att kunna gå upp på dansgolvet när man är ute utan att agera som en stel stylta. 

LETS DANCE!!!

Monroe


DirtydancingDirtydancing

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh nej du krossar mitt hjärta, det är ju Jude!!!hahaha ;D

Postat av: Saga

Jag gillar verkligen INTE Let's dance, shit va tråkigt det är! Men jag är glad att du blir inspirerad. Tro inte att jag tänker ställa upp som danskavaljer på kursen .. bambi på hal is, Lätt!! Ha en härlig lördagkväll tjejen! Puss

2007-02-10 @ 16:17:29
Postat av: Alexzandra

åh... jag blir alltid jätte sugen på att börja dansa när jag ser Dirty dancing. (låten i slutet spec.) men vad är de för sorts dans liksom? : )

2007-02-13 @ 07:16:44
URL: http://alexzandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback