Nintendo Wii under lovet!

Hej allihopa!
Nu är det fredagkväll och några få timmar av lovet har gått. Så skönt med nio dagars ledighet. Morotskaka
Har spenderat de första lovtimmarna på kungsmässan i jakt på festkläder till Sandra och Co. Sandra hittade en jättesöt röd topp. Jag hittade dock ingenting, suck. Eller jo föressten, en morotskaka på Linneas varav det vita grejset på toppen var jätteäckligt så det åt Malin och Sandra så glatt upp åt mig.

Annars så har jag spelat en del Nintendo Wii idag! Grymt kul det spelet! Gjorde en strike första gången jag spelade bowling och dessutom gjorde jag en strike direkt efter den första också, två i rad alltså! Min bror höll på att bli galen, det tog nämligen en hel dag för honom att få in sin första strike. Snacka om att jag har tv-spels potential. Är rädd att det här lovet kommer innehålla väldigt mycket tv-spel. Men i och för sig, vad gör det? Det är ju kul. Dessutom behöver jag träna inför kommande tv-spelskvällar och dueller.
Nintendo Wii

Nu ska jag äta lite hemlagad pizza! Mums!!!

Pizza

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Mums jag älskar morotskaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback