Pepejeans

   Underbar klänning från Pepejeans. Klänningar är kanske inte direkt jag men däremot är denna klänningen JAG! Hittad på www.nelly.se

Idag fyller min älskade vän Sandra 18 år! Grattis gumman...


Så jäkla grym idrottslektion idag! Hockey/handbolls tvåorna spelade innebandy mot fotbollsettorna. Tyvärr losade min klass eftersom killarna inte fixade de "små" ettorna, haha... Däremot vann vi tjejer våra matcher mot ettan med 3-0. Och som sagt förlorade killarna och dessutom med 6-0 vilket innebar förlust för våran klass med 6-3... Fan också! Vi kan ju bara inte losa mot ettor! Det går ju bara inte!
Jag tror visserligen att förlusten berodde på alla jäkla tacklingar vi gav dem.
Alla domslut gick emot oss...

Hanna, fan va vi ägde. Det va la du och jag som låg bakom alla målen om jag inte minns helt fel ;) Två mål och en assist på dig och ett mål och en assist på mig. Fan va bra vi är!!!



Kommentarer
Postat av: Linn

åh, häftig klänning!

Du är utmanad!
http://passionfashion.blogg.se/210207143128_utmaning.html

Postat av: hanna

ja!! vi var grymma ska skrev också om det men min blogg jävlades så jag ska lägga in den idag.

2007-02-22 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback