Pippi Långstrumps sovteknik

God morgon!
Har sovit underbart gott... Har testat en ny "Sovteknik" och den funkar. Eftersom jag har sovit så dåligt hela denna veckan som varit så kände jag att det var dags att prova något annat. Därför har jag tagit efter Pippi Långstrump och sover nu med huvudet i fotändan och med fötterna på huvudkudden. Kalasbra! Har inte vaknat en sekund i natt :D

Ikväll blir det party. Saga och Sandras 18års fest. Det ska bli roligt! Har bestämt mig för att ta det jäkligt lugnt bara. PartyParty!!! Vatten är det som gäller, YEAH! hahaVattenglas...

När jag läste Hannas blogg nu i morse kom jag på att jag glömde nämna min klass igår som sista timman var helt utflippad. Vi hade ingen lärare och vem höll i lektionen då?, om inte Degen! Att berätta personliga grejer, önskegiftermål bland klasskompisarna, vilken lärare man skulle kunna tänka sig och grejer liknande det kändes till en början helt sjukt att berätta. Alla var dock med på det och nu har vi "lärt känna varandra" ytterligare lite till, haha!
Klassen, ni är för sköna!
Ser fram emot ett och ett halvt år till tillsammans med er...


I morgon blir det en heldag i Aranäshallen. Vet inte om jag tycker att det ska bli kul :S Äh, det blir det säkert! Damerna måste ju vinna ffs, annars ligger vi illa till!

Trevlig lördag!!!





Kommentarer
Postat av: Christina W

Alla sätt är bra...om de fungerar. Så fortsätt sova Pippi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback