Skön dag

Det har varit en skön dag. Sov ut till 12 och gick vid 1 ut och sprang i någon timma. Kom hem lagade mat, la in en maskin tvätt och bäddade sängen. STRUNTADE totalt i allt plugg som jag egentligen borde ha gjort, härligt! Springrundan var skön, men det gick jäkligt långsamt. Har tappat mycket av min kondition. Det gick i och för sig riktigt snabbt vid två tillfällen, och då menar jag riktigt fort! Första tillfället var när jag sprang över en viadukt här ute på landet. Helt öde var det omkring mig, inte en kotte syntes till. Och så kommer tåget och kör under viadukten precis när jag är mitt på den. OCH SÅ TUTAR TÅGJÄVELN på mig! Höll på att få hjärtat i halsgropen!
Andra tillfället var när jag trodde att en mystiskt skåpbil var ute efter mig, jag ökade takten nått enormt ända tills jag kom i mål. Då visade det sig att det bara var citymail! haha... 


Camilla
Min favoritCamilla är här nu!
Bilden är från i lördags då hon var riktigt på G...
I bakrunden syns också Alice, som också var bra igång.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara, jag börjar ju nästan lipa när jag ser dedär! Fan vad vi e bra! Älskar dig enormt! Puss

Postat av: Kelly

hahaha..supa supa! :) malibu e riktigt gott med juice...eller coca.cola har man hört.

2007-02-14 @ 11:14:25
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Joelle.

Inte dricka dirket ur flaska, använd glas.

2007-02-14 @ 11:42:52
URL: http://amerla.blogspot.com
Postat av: Mats Bengtsson

Hahahaha! Skönaste bilden eller ;D Jag är dock inte så förtjust i Malibu Coconut RENT. Det skall blandas som Kelly säger, dock inte med juice. Redig tjejkompis du har ;D

2007-02-14 @ 20:56:27
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Frida !

Haha klockrena bilden :) Riktiga tjejer dricker rent ;D

2007-02-16 @ 22:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback