Sovpanik!

Börjar få lite smått panik nu. Morgonträningen börjar om sisådär 6 timmar  och jag kan inte sova! Det går inte... Men men, det är inget att stressa upp sig för, då blir det bara ännu värre.

Träningen idag va trist, eller egentligen inte men vi snackade sönder nästan hela. Men vem vet, det kanske behövdes?

Och Frida, jag vet att jag är "dålig" och odiskret men vafan, han är ju jättesöt. Kan inte låta bli att titta, haha ;) Innebandyträningarna som sagt, mina måndagars höjdpunkt ;) haha...

Föressten har jag bestämt mig för att göra nått som jag aldrig tidigare gjort. Äpple
Jag ska inte lämna in idrottsuppgiften denna veckan fastän det är deadline på fredag. Kommer inte att hinna med den  och det vet jag. Gör den i helgen och lämnar in vecka 9 istället för 8. Får se vad som händer??? Har aldrig lämnat in någonting försent, men så farligt kan det väl inte vara?
Får väl fjäska och le lite gulligt för Bengan sedan och ge han ett äpple eller nått...

Jaja, hoppas att ni alla sover gott ute i stugorna, för det gör inte jag! haha... Kanske beror på att det snurrar för mycket i huvudet på mig. Fredrik sa några kloka ord idag. Jag har hört dem så många gånger förr men aldrig har jag lyssnat på dem som jag gjorde idag. "Det är för fan bara att ta sig själv i kragen!" "Om jag på måndagmorgon när jag vaknar tänker det första jag gör på hur jobbig veckan kommer att bli, hur tror ni då veckan blir?" "Jo, JOBBIG!" 
Så sant, så sant, fastän man vet om att inställningen spelar jättestor roll så tänker man kanske ändå inte alltid så positivt eller konkret som man borde göra. Fredriks ord, helt klart en väckarklocka för mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tur att du orkade gå hit idag i alla fall! Love u! Vi rockade naturen! Pusss

Postat av: elin

cool bild

2007-02-20 @ 12:58:27
URL: http://ellenssida.blogg.se
Postat av: Beata

Då vet du vad du ska göra idag ;) Du måste prova, annars kan du gå miste om nått!

Haha, grymt äpple!

2007-02-20 @ 13:08:01
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Jennie

tack :) hjälp haha äpplet var nästan lite skrämmande :P

2007-02-20 @ 13:18:04
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: Sara

gud vilken cool bild med äpplet!

2007-02-20 @ 14:17:11
URL: http://dajsy.blogg.se
Postat av: Saga

Det är oftast inte så illa som man tror att lämna in för sent ;) testade igår och min lärare sa inte ens att vi skulle lämna in det. Glömde typ det .. ibland har man tur. Puss

2007-02-20 @ 17:26:58
Postat av: Anonym

jag älskade äpplet med ett ansikte

2007-02-20 @ 21:05:48
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback