Studier

StudierSå var ännu en fredagseftermiddag kommen och åter en helg full av plugg. Ibland är det bara för mycket att gå i skolan men oftast är det bra. Speciellt med tanke på att jag faktiskt tycker det är ganska kul och givande. Har denna vecka försökt att koncentrera mig till det yttersta på lektionerna och inte tänka på en massa andra saker. Att vara närvarande helt enkelt. Det gör en enorm skillnad kan jag lova. Är man ändå på en lektion så kan man också lika gärna vara där. Inte sväva iväg i tankarna till körlektionen eller till träningen på kvällen. Och detsamma har jag försökt att göra på träningarna. Att träna bra samtidigt som man tänker på allt man har att göra i skolan är ingen bra kombination.
Pluggande uggla   Annars så har det faktiskt varit en lugn och hör och häpna, ROLIG vecka! Vissa lektioner har ju varit helt flippade. Fick tillbaka mitt spanskaprov i torsdags. Jag blev godkänd! med ett + i kanten till och med. Vilken lättnad! Jag trodde på allvar när jag skrev provet förra veckan att det skulle bli IG. SKÖNT! Skönt att för en gångs skull vara nöjd med ett G också.

Idag var dock inte Sandra i skolan. Hon utsatte sig för sin värsta fiende, TANDLÄKAREN! Jag är stolt över dig vännen! Och saknade dig i skolan...

Snart är det lov, det skall bli underbart skönt även om det innebär en hel del plugg där med. Men det är inte så farligt att plugga om man bara inte känner sig stressad. Har man god tid på sig och har självdiciplin är det ganska kul. På lovet skall jag även gå ner på flickor 92s träning och hjälpa till lite där. Skall hämta ut mitt gymkort på StudioAktiv och köra nått pass. Skall försöka hinna med lite löpning och lagfest. Köra massor på bilskolan och kämpa på med den urtråkiga teorin samt sova massor, om jag nu kommer att hinna det :S
Och träna handboll skall jag ju göra också förståss. Komma lite för tidigt på måndag också så jag hinner kolla på innebandyträningen lite :P hihi...


Trevlig fredagskväll gott folk!




Bilder hämtade på
www.abf-osthammar.se (ugglan) och www.ettklick.nu (böckerna)


Kommentarer
Postat av: Saga

Visst gör det skillnad! Jag har också fattat det :)

2007-02-02 @ 17:25:10
Postat av: Sandra

Jag saknade dig med idag! hade hellre vart i skolan än hos tandläkaren! Puss, lycka till med allt!

Postat av: Kenza

Det är bara tråkiga människor som inte kan ha kul utan alkohol, moahaha.

2007-02-02 @ 19:14:31
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: Kenza

Kan sätta mitt liv på att jag har mkt roligare;)

2007-02-02 @ 19:18:22
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: Kenza

Yeps, I know ^^

2007-02-02 @ 19:26:00
URL: http://KENZAAS.blogg.se
Postat av: Kenza

Lol? Hela dagarna? Nej, men jag gör det när jag inte har något annat att göra. Istället för att supa, skrika och vingla runt som en jävla fjortis på stan som jag antar att lilla du gör.

2007-02-02 @ 19:35:59
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback