Trött idag- inte konstigt...

Jag somnade till slut inatt. Klockan var halv tre tror jag och sedan gick jag upp halv sju.
BLÄ, för sådant...Badminton
Morgonträningen var riktigt rolig. Vi slapp den riktiga handbollsträningen eftersom alla ettorna saknades då de hade sexualkunskap ;) 
Istället blev det lite lattjo med badminton och minihandboll!
 
Har varit på Ikea idag. Kollat ut en säng som jag vill ha! Go som faen, så förmodligen och förhoppningsvis skall jag inte ligga sömnlös härdanefter. Vill inte vara vaken till halv tre fler vardagsnätter. 

Och sist men inte minst- DET  SNÖAR!!! Wiee... ÄNTLIGEN!
Hoppas att det är vitt när jag vaknar i morgonbitti :D

Snö



 

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej, nu är jag trött dödstrött på all jävla snö!!!!

Postat av: Mats Bengtsson

1: Du är en träningnarkoman.
2: Du är sjuk som vill ha snö nu.
3: Det är synd om dig som sover dåligt.

Hueheu! Min helg har varit toppen ;D Längtar till sommaren nu. Sola, bada, grilla och bara ha lov i 10 veckor. Fean vad skönt! Hur är det med dig då? Kram Hej/ Me, Mats & I.

2007-02-21 @ 11:00:35
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: J

Gjorde exakt samma sak. är trött

2007-02-21 @ 14:23:50
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback