Utmanad

Jag har blivit utmanad av Caroline www.somedaysofmylife.blogg.se
Jätteroligt med tanke på att jag aldrig blivit utmanad förut!

Senast sedda film: Alla älskar Alice. Filmreflektion som ska göras i skolan.
Senast köpta skiva: Ojdå, det måste nog vara Spice girls eller nått för sisådär 8 år sedan.
Sparar till: Jag sparar ALDRIG
Väntar på: Lagfesten ;)
Pålägg som gäller: Köttbullar och rödbetssallad
Dagens dryck: ICAs apelsinjuice
Senaste boken du läste: Läser inte mycket men tog mig igenom Da Vincikoden i sommras.
Senaste maträtten du åt: Bakad potatis, fläskfilé och Tzatsiki.
Senaste klädesplagget du bar: Mina Umbro vindbyxor och en fleecetröja.
Senaste repliken du yttrade: Orka!
Senaste personen du träffade: Jag träffar min mamma just nu, hon ligger och sover på soffan, haha.
Senaste person du pratade i telefon med: Annie "Pillan"
Senaste person du fick brev av: Fick ett mejl av Sandra på alla hjärtans dag.
Senaste gången du sov: Klockan 1 i förmiddags.
Senaste saken du köpte: Vindruvor.
Vad har du gjort idag: Gått upp och kollat på filmen Alla älskar Alice.
Gillar du svarta kläder: JA!!!
Hur tidigt stiger du upp: Allt mellan 06.00-14.00.
Vilken färg har du på håret: Blondt med mörka slingor.
Vad har du för färg på ögonen: Blåa.
Vilken är din favoritfärg? Svart och rött!
Är du uppväxt i stan eller på landet: Landet.
Hur många par skor har du: Oj 20 par kanske varav hälften är träningsskor.
Var har du ont: I magen... Ajajaj...
Kan du stå på händer: Nja, inte min specialitet direkt.
Vad lyssnar du på för musik just nu: Min lillebror spelar nån kass rock på sitt rum.
Vad tycker du om idrott: Roligast! Love it!
Vad har du för klocka: En färgglad DKNY :D
Favoritprogram på TV: Har ingen favorit, men att spela TV-spel är ju grymt kul. Räknas det?
Varit utomlands: Ja, men reser gärna mer. Drömmen är just nu Australien och Brasilien.
Favoritparfym/er: Gucci ENVY me, JLO Still och lite olika Escada dofter.
Planer för dagen/kvällen: Plugg och Playa del sol.


Nu vill jag utmana www.sandraorsimo.blogg.se www.sagaa.blogg.se  samt www.emmip.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Malin

TACK! =) den tog mig ett par timmar att fixa till ;)

Postat av: Malin

Roligt att läsa:)

2007-02-18 @ 17:45:46
URL: http://malinss.blogg.se
Postat av: ellen

svart är snyggt:)
Haha.

2007-02-18 @ 21:19:53
URL: http://blondepearl.blogg.se
Postat av: elvira

kul lista

2007-02-18 @ 21:44:08
URL: http://glodhett.blogg.se
Postat av: Sofia

Åh tester är kul... Den snor jag direkt! :)

2007-02-19 @ 09:37:21
URL: http://newdress.blogg.se
Postat av: Emma

Jag fattar inte :/

2007-02-20 @ 13:40:14
URL: http://emmip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback