Vårkänslor

Idag är det jättefint väder ute! Önskar att jag hade haft tid till en promenad i det vackra vårvädret. Våren
Himlen är klarblå, solen skiner (och värmer), fåglarna kvittrar och jag är glad. Det är bara tredje februari men det känns som tredje april minst. Underbart!

Ska bekänna att jag fick ett av alla mina små (och stora) utbrott igår kväll. Panikutbrott över min framtid kommer lite då och då nämligen. Jag har grymt höga krav på mig själv och klarar jag inte att leva upp till dem går min värld i kras. Även när jag lever upp till dem har jag ändå panik över framtiden. Hur skall jag klara mig? Hur skall jag kunna flytta hemifrån? Hur skall jag ha råd med en egen bil? OSV...

Hoppas alla får en fin lördag! Det är ju en fin lördag!

Föressten måste jag skriva ner att det inte blir några sötsaker idag annars klarar jag det nog inte i kväll. NI är mina vittnen så att säga. Visst att  jag skulle kunna ljuga för er, men det känns ju så mycket jobbigare då! Stötta mig i detta är ni snälla! Haha, låter som jag är beroende eller nått, det är jag inte...ÄNNU! Men är jäkligt rädd för att bli!



Bild från
www.bagn.no


Kommentarer
Postat av: Carola

Hur går det med spanskan? Jag kommer att synda idag och äta lite gott..Ha en skön lördag kväll. Adios//

Postat av: Sandra

Sara, ANDAS!! In ut in ut, djupa andetag. Puss, love u!

2007-02-03 @ 21:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback