Vikt

ParisatthebeachVictoriaBeckham
Skulle jag vara snyggare om jag såg ut som dessa två unga damer?
Om jag bantade ner mig 20kg eller nått? Nja, tror knappast det!

Gaah, jag har gått upp i vikt! Tror jag i alla fall- väger ju mig aldrig så jag kan inte veta säkert men det känns så. Beror förmodligen på att jag inte tränar lika mycket längre. Synd med tanke på att jag faktiskt är ganska duktig. Fick idag reda på att jag har chans till MVG i specialidrott. Jag behöver bara höja mig en mininivå på morgonträningen samt skaffa några bra testresultat till på gymmet. Sara ffs, GÖR DET!
I natur B ligger jag också och väger mellan Vg och Mvg. Tycker själv att jag solklart ligger på ett Mvg, men ibland har inte lärare och elever riktigt samma åsikter- det vet vi ju alla sedan innan, eller hur?

Trodde att allting skulle vara ganska lugnt i skolan just nu, men dessa två dagar som gått av veckan så har jag insett motsattsen. Det ser ut att bli ett tufft slut på veckan och en tuff helg. Usch! Men jag är ändå ganska taggad måste jag säga. MOTIVERAD!

Så fort jag blivit frisk ska jag köra på järnet med träningen igen!
Mål- Mvg i specialidrott!

Jag ska också göra mitt allra bästa i skolan.
Mål- Så bra betyg som möjligt.
       -MVG i Naturkunskap B


Men det är usch vad jag har ont i halsen just nu. Blä! Någon har smittat mig, hmm:S
 Och usch vad mycket spanska jag måste plugga ikväll. Prov imorgonbitti.
Men det kommer att gå bra.
Mål- G-Vg i  slutbetyg

Till helgen blir det förhoppningsvis bio. Vilken film vi ska se är inte klart ännu. "Anpassas efter sällskapet".

Se ya
Mina spanskastudier bara ligger och väntar på att jag ska ta mig an dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback