Aj aj aj...

Jag har sån träningsvärk i mina armar. Det gör ont att trycka på tagenterna. Usch, jag hatar när man knappt kan röra sig för att man har ont. Jag förstår inte att man tränar frivilligt egentligen :S Gjorde armhävningar med en lagkompis barn på ryggen i går kväll. Det blev inte många men det räckte tydligen för att det skulle sluta så här. Jaja, nu får jag sluta att gnälla! Jag låter ju som en gammal surkärring som har varit inlåst med sina katter alldeles för länge i en stuga långt ute på landet...


Nu skall jag snart ut och gå i det fina "vintervädret" haha. Det är typ vår ute ju! Solen skiner och jag har inte ens behövt tänka på att använda min tjocka dunjacka en enda gång i år. Skall gå och hämta mina vänner vid bussen två kilometer bort (jag bor en bit ifrån civilisationen, som ni kanske förstod )Vår och se om det kommit upp några knoppar i vägdikena. Jag har hört att det har börjat dyka upp lite växter här och där som inte riktigt borde komma upp ännu. Det mest komiska var ändå att jag hade problem med min pollenallergi veckan innan jul. Haha!


Ha en fin dag allesammans!










Bild hämtad på
www.argument.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Gissa vad det beror på? Jo växthuseffekten ;) Hos oss har liljorna redan kommit upp. Haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback