Bra dag!

Solsken' BRA DAG idag! Det känns bra att ha tagit tag i problemen även om det känns tungt att börja dra i trådarna. Det har resulterat i en hel del möten, samtal, sms, gråt och tröst. Och mer blir det, får se nästa vecka hur jag skall göra. Då är det domedagen, haha nä skämt åt sido. Kanske det blir en paus på obestämd tid, kanske på bestämd tid eller kanske kan jag gå ner i träning... Kanske kommer de med någon annan lösning?, en drömlösning??? :D En sak vet jag nu i alla fall och det är att jag inte vill lägga av. Jag måste bara hitta motivation och glädje till handbollen igen, det är ju faktiskt det viktigaste! Man måste tycka om och ha kul i det man gör! Prio ett nu...

Oj, vad jag blottar mig... Får vara slut på det innan jag raderar inlägget... Men vill i alla fall tacka alla som hjälpt mig, stöttat mig, pratat med mig och hört av sig bara för att fråga hur jag mår och säga några vänliga ord. TACK, det värmer skall ni veta!


Annars har jag haft en toppendag! På gymlektionen lyfte jag inte en vikt, jag låg på bänkpressbänken en hel lektion utan att göra nått! Gott var det! Och inte tänker jag ha dåligt samvete för det heller, haha!
En "flummpromenad" med Sandra kändes underbart! Även om vi hade mycket tungt att bära i våra väskor måste man kunna skratta ändå! Tänkvärt!

APPROPÅ
Det var någon som kommenterat mitt inlägg om fotboll för ett tag sedan- det om Manchester United, Arsenal, VM-98 i Frankrike och Fredrik Ljungberg. Inte för att jag kommer ihåg om Sverige var med i fotbollsVM-98, det har jag ingen som hellst koll på. Det var nog så att det var under VM-02 som jag "förälskade" mig i Mr F. Ljungberg. Mycket möjligt!
-98 eller -02, sak samma liksom, åren bara flyter ihop nu när man börjar bli så här gammal och gaggig som jag...

Kommentarer
Postat av: Saga

Lilla vännen! Kämpa på. Känner att jag också borde vart där och stöttat men jag tänker på dig ofta. Stor kram

2007-01-20 @ 00:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback