Dracula och Beckham till salu!

Jag har tjatat på mamma ett tag nu om att vi borde åka till Transsylvanien, Rumänien och se kulturslottet där Dracula sägs ha levt.  Att jag inte pratat med pappa om det är av den anledningen att han inte är ett dugg kulturintresserad. Men nu till saken. Slottet är till salu! Familjen Habsburg vill sälja! Och jag vill köpa! Om jag bara hade haft 540 miljoner kronor hade jag köpt det direkt... Det hade vartit så ball att bo i Draculas slott! Eller hur? Draculas slott


Får nog ta och tjäna lite pengar först. Jag måste bli miljonär, det räcker inte att jag blir miljonär heller- jag måste bli miljonär hundratals gånger om, om jag skall ha råd med slottet. Hittade för ett tag sedan tips på
www.dinapengar.se Där fanns en artikel som guidade en till att bli mijonär genom fem smarta tips. Kolla det!

Och tillslut när vi ändå snackar pengar så måste jag ju bara ta upp Beckhams flytt till USA, MLS och LA galaxy.
På 5 år kommer han tjäna 1, 7 miljarder. Sjukt mycket pengar. Typ 340 miljoner om året, killen tjänar ju fan nästan en halv miljon när han sover!

Beckham





Bild på Draculas slott hämtad på www.e24.se
Bild på David Beckham hämtad på www.aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Då kan ju David ta & köpa slottet till dig vettja! :)

Postat av: Emma

Det har hänt nånting med min blogg :( Jag kan inte publicera längre! Vet inte vad jag ska göra. Det står att texten inte får bestå endast av blanktexter eller nåt. Ghhaaa!

2007-01-13 @ 10:16:33
URL: http://emmip.blogg.se
Postat av: Sandra

Hello Darling! Om jag hade hafts å mycket pengar hade jag lätt köpt slottet till dig:D Blev ingen flytt idag! Ringer sen! Pussar

2007-01-13 @ 11:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback