Estudio español


Espana

Estudio español. Tengo prueba mañana.  

Hmm, undra om det var rätt uttryckt??? Spanska är ett roligt språk, önskar jag la lite mer kraft och energi på det bara. Men i och för sig, vad skall jag göra med kunskaperna sedan då? Räcker det inte att jag kan engelska? Jag menar, jag skall nog aldrig flytta till spanien vad jag vet. Och skulle jag göra det så får jag väl se till och lära mig deras språk då, eller? IG- varning...
Det blinkar en röd lampa!!!

Snart kommer Sandra hit och vi skall göra klart samhällsarbetet. Det blir riktigt bra, kan jag tala om för er. Får vi inte MVG så vet jag inte vad jag gör. Vi har nog lagt mer än dubbelt så många timmar än vad som var utsatt på det arbetet och det är riktigt proffsigt!
Wiee, vad vi är bra!

Föressten (speciellt till dig Saga) så har jag börjat läsa Mia Törnbloms bok Självkänsla nu!
Från det att det gick att få tag i boken i handeln så har den legat på min hylla i mitt rum oöppnad. Igår tog jag mig an den och ville hellst inte sluta, men jag blev så trött att jag somnade, annars hade jag nog läst ut den. Bra är den... Rekommenderar!

Nu tillbaka till mina spanskastudier...

Buenas tardes  mis amigos!






Bild hämtad på
www.spanien-turist.dk

Kommentarer
Postat av: Carola

Buena suerte...cuenta con mi ayuda... räkna med min hjälp

Postat av: Saga

Min going!

2007-01-24 @ 18:34:31
Postat av: Emma

Om du blir tesammans med någon som förföljer dig och du måste lämna landet, så kan du ju flytta till sydamerika,där pratar dom ju spanska :D Då är det ju bar och ha! Man vet ju som sagt aldrig.

2007-01-24 @ 18:47:29
URL: http://emmip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback