Femhundra kronor med posten

Femhundra
När jag jobbade under julen kom det in en mycket trevlig kvinna i butiken som skulle köpa något lite dyrare, typ en stereo eller nått. Hon berättade då att hon hade ärvt 20 000 kronor av en faster. Släktingarna hade då skickat 20 tusenlappar i ett vanligt kuvert med posten. Haha... Jag och "stereokvinnan" skrattade friskt åt hennes "stollar" till släktingar och jag undrade lite fundersamt varför det aldrig kommer pengar med posten till mig? Och så idag gjorde det det! Femhundra kronor kom som ett brev på posten! I form av nått slags utkast (?) på mina teliaaktier. WOW! Man blir så glad när sådant här händer! Det är ju grymt!
Pengar med posten liksom, vem vill inte ha det?


Bild hämtad på web.telia.com 

Kommentarer
Postat av: Lottie

Haha, det vill jag också ha!! Pengar i brevlådan varje morgon vore ju underbart! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback