Glad :D

Idag är en bra dag. Vaknade runt nio, lördagmorgon betyder att man tar det jättelugnt och det gjorde jag. Åt vaniljyoughurt med hallon och blåbär i. Mums... Sedan gick jag ut på en låååång promenad. 15 kilometer. Efter 2 km undrade jag vafan jag höll på med :S Men så slog det mig att det var strålande, perfekt väder och att jag mådde utmärkt för en promenad :D Har städat lite grann idag också, även där undrade jag efter en liten stund vafan jag höll på med :S Hade dock inget lika bra svar på den frågan så jag smet undan och lät mamma tvätta golven som så gärna gjorde det för att ha en ursäkt att smita undan trädgårdsarbetet och bygget av växthuset. Smart drag...

Solros
Storsinthet? Nej inte jag direkt men visst är den vacker? och den symboliserar mer glädje än storsinthet tycker jag. Glädje hissar vi idag! :D




Solrosen är hämtad på
www.linkoping.se

Kommentarer
Postat av: anna wintour

Hej Sara. En liten fråga till dig. Hur hittade du till min blogg dvs vilka sökord använde du. Var det en slump eller? Jag vill se andras blogg också men har inte ritkigt förstått hur man hittar andra förutom de från din egen stad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback