Hk Aranäs

Hk Aranäs damlag 2006-2007
Hk Aranäs
Det var ju så nära igår. Så nära att vi slog serieledarna, tre jävla bollar- vi som ledde hela matchen.
 Fan vilken match vi gjorde tjejer! Är glad över den prestationen fan! Men jag är inte nöjd, inte förren vi tar dem!!! Och när vi tar dem då kan vi lika gärna fightas om en plats i Elitserien ju! Det kommer att bli bra!!!

Idag började skolan, ingen mjukstart direkt heller. Usch...Nya prov, läxor, kompletteringar och stress. Haha nej nu skall jag inte hetsa upp mig, bara ta det lugnt och sansat. Göra mitt bästa, att brusa upp löser inga problem. Skall också lära av Saga och hennes självkänslesnack. Jävligt bra faktiskt!
www.sagaa.blogg.se
Det är dags att jag börjar tänka lite mer på hur jag tänker. För jag har kommit underfund med att sig själv är den svåraste personen att umgås med. Jag vet inte hur jag skall bemöta mig själv och jag vet inte hur jag skall tolka mig själv. Konstigt egentligen. Men det är nog ganska viktigt att försöka hålla sig på god fot med sig själv och vara vänner med tanke på att det är den enda person man skall tillbringa hela livet med.

Kommentarer
Postat av: Saga

Känner mig lite fånig när jag blir tårögd nu, men det är nåt särsklit med att beröra andra människor. Du är på helt rätt spår vännen! det är egentligen bara dig själv som du ska spendera resten av ditt liv med. Nu när jag ´ligger ner i min säng (framstupa sidoläge) och skriver med ett finger är det svårt att tänka positivt. Jag har magknip och jag intalar desperat mig själv att det inte är magsjuka, jävlar va ont det gör. Ring när du vill! inställningen är allt! kram

2007-01-08 @ 19:06:49
Postat av: Mats Bengtsson

Heja heja heja! Du(ni) klår nog serieledarna :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback