Kosttränare

Hemma igen! Skönt att vara hemma vid ett och få en liten sovstund innan naturplugget. Jättehärligt att för en gångs skull komma hem efter skolan.
Funderar på att skaffa ett kostprogram till min dator. Vi har använt det i naturen och det är ganska kul, framförallt intressant och bra. Behöver lära mig en hel del om kost tror jag. Det visade sig att jag inte ens fick i mig hälften av vad jag skulle få i mig vissa dagar, Opps! Hela 10% kan man öka sin idrottsprestation om man äter rätt! Det är mycket och tänk då om man äter alldeles för lite och dåligt då kan man ju naturligtvis sänka sin prestation med jättemånga procent. Och det är ju inte bra! 

Mat Bild från
www.uppladdningen.nu


Kommentarer
Postat av: Mats Bengtsson

Hur fel äter jag om jag äter en överdrivet stor portion med, låt oss säga, spagetti och köttförssås på mindre än 10 minuter. Du borde ju kunna sådant nu.

Jag tycker oftast att det är tråkigt att äta och gör det där för snabbt som bara den. Hej hej/ Den enda fulla nykteristen i Halmstad.

Postat av: Saga

Ser bra ut med mycket fett ;) haha

2007-01-31 @ 18:58:52
URL: http://sagaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback