Medgångssupporter???

En gång för några år sedan, ni vet då när Arsenal hade sin storhetstid, fick jag en spydig kommentar kastad i ansiktet: -"Jävla medgångssupporter!" Hmm, jag en medgångsupporter? :S Nja, snarare så är det nog så att jag var en typisk tjejsupporter! Anledningen till att jag började hejja på Arsenal var av den enkla anledningen att jag var förälskad i Fredrik Ljungberg sedan VM -98 i Frankrike. Han var min största idol i flera år och på den vägen bar det. Så medgångsupporter kan man kanske inte kalla mig för men det är ju så att jag själv undrar när jag just i detta nu sitter och tittar på Manchester United- Aston Villa på Canal+. Jag får intala mig själv att det är en lite småkul match och att det alltid är kul att se Ronaldos sockersöta ansikte samt sist men inte minst Henke Larssons stjärnstart i Manchester. Killen är ju fantastisk!

Arsenalwww.arsenal.com


Efter matchen mellan Manchester United och Aston Villa skall dock Arsenal spela. Fotboll hela kvällen alltså :D Blir nog tv-soffan för min del, skönt...

Kommentarer
Postat av: EsD

Medgångssupporter har man blivit kallad ett antal gånger som interista. Gång på gång måste man förklara att man minsann varit interista långt innan Zlatan kom i somras.
Men visst ser man ner lite på folk på olika interforum som man vet skriver där enbart pga av Zlatan.. ;)

Postat av: Sandra

Hello Dear! Vill du veta något förfärligt roligt?? min data är med i matchen igen, den har äntligen släppt hörnflaggan :D Får se hur länge den håller nu då:P Pussar

2007-01-13 @ 18:46:32
URL: http://www.sandraorsimo.blogg.se
Postat av: Mia

Min son är ett stort Arsenal fan. Han ska tatuera in en arsenaltröja när han blir stor säger han (han är 8 nu).
Kramiz

2007-01-13 @ 19:48:40
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Gäs"

[...]"förälskad i Fredrik Ljungberg sedan VM -98 i Frankrike"

Sverige deltog inte i VM -98, då man inte lyckades kvalificera sig. Men du kanske egentligen tänkte på Japan- och Sydkorea 2002, vad vet jag.

2007-01-16 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback