Pizza

I går käkade jag och Emma pizza samt spelade Risk, ett äldre sällskapsspel hemma hos henne. Pizza
Jag hade vunnit om inte de andra hade fuskat hela tiden ;) haha... Mysigt var det i alla fall.
Kul att träffa dig igen gumman!

Ikväll blir det evetuellt bio med några vänner. Har ju massa biobiljetter som jag aldrig använder...

Men innan det är det dags för plugg. Skall skriva en matchanalys av en match  som jag såg för två veckor sedan. Varför skjuter jag alltid upp allting, jag menar det är ju jättesvårt att komma ihåg den matchen i detalj nu liksom.

Sedan måste jag skriva min träningsdagbok, men det blir inte så svårt med tanke på hur lite jag har tränat. Allt ont för alltid något gott med sig. Men det är sjukt vad fort det går för en att känna sig förslappad. Jag höll upp i en vecka och ändå känns det som jag har gått upp 100 kilo och tappat alla muskler. Flåset skall vi inte ens tala om, haha...

Sedan skall jag tydligen skriva ett inbjudningskort på engelska, för en fest jag skall hålla. Det kan ju disskuteras hur det kommer att sluta.
Och till sist men inte minst är det naturplugg i mängder som gäller. BLÄ! Natur B är jättesvårt!!!

Ha en bra söndag allihopa!
Njut av den för imorgon är det ju som vi alla vet måndag igen.
Måndagar och torsdagar är de värsta dagar jag vet!
Kan man inte ta bort dem från almanackan???


Bild hämtad på www.superbrandsindia.com

Kommentarer
Postat av: Liv

Mmm med pizza. Är inte risk det spelet som tar jättelångtid att spela? :-/

Postat av: Mats Bengtsson

Din helg varkar ha varit lugn och fin. Jag tycker att du ska komma till Halmstad i sommar och baka en fet pizza åt mig. GOTT! Förresten, starkt av dig orka läsa hela mitt inlägg :S Klarar fan inte av det själv xD Ha så kul på bio:n Puss hej/ Mats

2007-01-28 @ 15:55:27
URL: http://myshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback