Slut

En mycket tråkig dag, usch... Men har ändå varit effektiv. Effektiv, vad tråkigt det ordet låter :S Har jobbat på det där, ursäka uttrycket, jävla samhällsarbetet sedan klockan 12 i förmiddags. Sex timmar eller nått har jag klurat med det :S, ändå är det inte klart... Och nu orkar jag inte ta tag i spanskan, så jag struntar helt enkelt i det. Vad spelar det för roll om jag får G i spanska i slutändan liksom? Ingen annan än jag själv som bryr mig ändå. Och orkar jag inte, så orkar jag inte. Så enkelt är det faktiskt! Som Sandra sa om sitt matteprov: -"Får jag ett IG så är det inte hela världen; det läggs bara på den nästan obefintliga högen ig:n ändå".

Nu skall jag bara slappa resten av kvällen :D Härligt! Får njuta av denna kvällen och imorgon kväll också, sedan är det dags att börja träna handboll igen. Spelade ju hela helgen, fastän jag sagt att jag skall ta ett uppehåll, och var där igår. Två träningars frånvarao blir det allt som allt eftersom jag lovat Wenche att komma dit på torsdag. Hmm... Ibland lovar jag lite för mycket känner jag...Men vad skall man säga när alla är så gulliga mot mig och inget hellre vill än att jag skall komma tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sara, du är en ängel! Vad skulle jag göra utan dig? Pussss

Postat av: Anonym

Jag håller med Sandra! Du måste inte gå på träningen bara för att någon annan vill, kom igen stumpan! Du klarar det här. Du är fantastisk! (L)

2007-01-23 @ 20:17:16
Postat av: Anonym

älsklings gumman!! vill du träna då? gör som du vill som du alltid säger till mej! föresten vill du träffas i grekland! haha

2007-01-23 @ 22:28:52
Postat av: Carola

Stackaren... Jag tentade av spanskan första terminen då jag gick på gymnasiet..sedan var det klart. Behöver du hjälp med spanskan så säg till../ Carola

2007-01-24 @ 07:25:50
URL: http://carolangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback