Sommarparadiset

Åsa- Onsala

Åsa-Onsala

Havet nu i januari... Fint men ingenting mot hur fint det kommer att vara om sex månader. Just nu längtar jag så enormt efter sommaren. Sommaren i Åsa. Älska den! Jag bor vid Sveriges semesterparadis på sommaren. Tyvärr är det ju inget paradis just nu. Usch vad jag hatar det här stället på vintern. Jag hatar vintern! Kan vi inte åtminstone få snö och solsken som lyser upp lite nu när det är dags att börja skolan igen... ? För det här gråa vädret som är nu är jag grymt trött på. Ge mig snö nu! Och efter det vill jag ha 30 grader värme, sol, bad, fågelkvitter, salt i håret, försäsongsträning, partillecup, grillkvällar, och lite kläder på mig ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig. Fan vad jag längtar till sommaren :D Fast först blir det ju fjällen för mig. Om jag kommer hem levande därifrån vill säga ;)

Postat av: Mats Bengtsson

Längtar också till sommaren. Haverdalsstrand/Tylösand, ett per badshorts på sig (inte ett klädesplagg mer) solstol, en krokodilöl i handen, hela gänget på stranden. Det är livet. Och paradiset är här i Haverdal xD Bara så du vet :P Puss hej/ Mats =D

2007-01-07 @ 14:52:59
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Mats Bengtsson

Just det, jag har bloggat igen. läs om du orkar xD / Mats

2007-01-07 @ 14:53:14
URL: http://myshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback