Volvo C70

VolvoC70
Snälla mamma och pappa om jag får en sådan här när jag fyller år då!!! Snälla, snälla, snälla...

Körlektionerna går ju så bra och snart har jag mitt körkort :D
Måste nog i och för sig lyssna mer på läraren, Björn och titta mindre på allting runtomkring, haha...
Han påpekade vikten av att inte fasta med blicken i trafiken och speciellt inte på någon snygg Brad Pitt kopia, eftersom jag då kunde missa någon ännu snyggare...
Och missade honom det gjorde jag inte, däremot missade jag vad Björn sa, hmm...
Men snygg är han och varje gång han tränar innebandy före oss på måndagar kan jag inte slita blicken...
Ögongodis!



Bild på Volvo C70
www.adnkronos.com

Kommentarer
Postat av: sabina

uh, en sådan bil vill jag också ha! :)

Postat av: hanna

någon man vet vem det är? puss gumman

2007-01-27 @ 13:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback