070707

Putte: -"Jag läste i Gp i morse om en tjej som fyller sju år i dag, den 7/7 -07".
Pappa: -"Fast egentligen är det ju inte så speciellt, jag menar nästa år den åttonde augusti är det ju 080808".
Jag: "Ja och då fyller tjejen åtta år 080808!".

Hmm, ingen vidare klok kommentar :/... Men men, jag bjuder på den!



Vi åkte ut mot BK Heid idag i kvartsfinalen i Partillecup. Vi förorade med 24-13 :O. Kan låta mycket men i själva verket måste jag säga att vi spelade bättre i dag än någonsin under tuneringen, och innan har vi ändå vunnit matcherna. Vi mötte ändå våra övermän, inte mycket snack om saken. De var helt enkelt bättre än oss. Det är bara att gratuela Heid och önska dem lycka till i fortsättningen. Vi gjorde dock en bra insats mot dem. Fram till andra halvlek hakade vi på men i slutet orkade vi inte och siffrorna rann iväg. Måste tillägga att de har nästan en hel elitserieuppställning och de flesta är 2-4 år äldre än oss. De gjorde säkert åtta straffmål. Fan att jag inte fick tag i någon! Det retar ihjäl mig...

Årets Partillecup bjöd på regn, regn och åter regn.
Kan sammanfattas med dessa bilder:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hehe ja just de ja... men sen köpte ja ju min Ben and jerrys *skäms* njut av helgen nu för på måndag så ska slitens svett lacka från din panna ;P Hahah eller nått!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback