Blå/grå/lila

Just nu händer det saker i mitt hem! Haha. Emma skulle bleka håret och kom ut med grå/blått hår! HAHA, stackare! Så nu använder hon mitt lila silverschampoo. Shiet, galen är hon!

Emma: -MITT HÅR E GRÅTT! Jag har åldrats i förtid!
Jag: -HAHA!
Emma: -Men vad ska jag göra?
Jag: HAHA!
Emma: -Jag kan inte gå till jobbet såhär imon!
Jag: -Klart du kan!
Emma (lite lätt hysteriskt): -NEJ!
Jag: Jo, till jobbet kan du gå sådär, men fan inte till Åsakalaset!
Emma
: Men jag ska ju jobba med Joakim imorgon :S
Jag: Och?
Emma: Då har vi visserligen någonting att prata om.
Äsch, jag får matcha håret med blå ögonskugga!

När jag hittat min kamerasladd så kommer det eventuellt bilder på upptåget :P :/ haha... STACKARE!!!



Appropå någonting annat så har jag namnsdag idag XD Grattis SARA!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha tack men är inte så van än blir bara massa svammel när ska vi festa då? =D

2007-07-20 @ 10:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback