Fredagen den trettonde

Idag släpade Jesper mig till gymmet, haha... image458
Jag har inte gymmat på evigheter, det är ju ingenting som jag prioriterar högst. Teknikträning är mer min grej ;) :P

Joacim Posner får sina pengar nu. Jag och Jesper planerar att göra en likadan kupp. Ingen otur, fredagen den trettonde där inte. Inte heller för Kajsa Bergqvist och Blanca Vlasic som båda är uppe på höjder över två meter just nu i Golden Leauge. Däremot kanske man kan säga att fredagen den trettonde drabbat den finske spjutkastaren Tero Pitkämäki samt den franske längdhopparen Salim Sdiri. Teros spjut träffade Salim i ryggen/sidan. Aj, aj, aj säger jag bara.
Såg riktigt otäckt ut.

Detta blogginlägget är föressten skrivet på order av min mormor. Hon "klagade" lite förut när jag pratade med henne över att jag inte skrivit på två hela dagar :O Så varsegod mormor, här kommer ett inlägg :D XD Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback