Massmördare

image455

Jag har precis dödat några hundra offer. Jag ser på när de vrider sig i plågor då jag stör salt över dem. De lider och jag häller lite extra salt i såren. Jag, mamma och pappa har precis varit ute på snigeljakt. Och jag är inte nådig! De är inte välkomna på min tomt och jag drar mig inte för att döda kräken. Jag är en massmördare och sniglarna är mina offer! Ibland råkar jag till och med strö salt på stackars oskyldiga kottar i min ivriga tro att döda ytterligare en snigel och dess möjlighet att föröka sig till 400 till som i sin tur får 400 ungar var. Snart kommer sniglarna ha tagit över världen om det inte hade funnits sådana hjälpsamma medmänniskor som mig.

Tro nu inte att jag är en dålig människa. Försöker att göra samhället en tjänst.
Egentligen är jag väldigt snäll och omtänksam.
Vill aldrig någon något ont...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, bra Sara! Det låter ganska elakt att läsa det du skrivit, men jag vet att det är för allas bästa. Själv råkade jag mörda en förut genom att trampa på den. Höll på att halka och slå ihjäl mig på kuppen! Pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback