Mat, mat, mat...

Ojojoj... Tiden rinner iväg. Halva sommarlovet har gått och än så länge har jag bara spelat handboll och jobbat. När jag tittar fram i kalendern så ser jag BARA jobb. Eller föressten, i helgen bir det nog ball. FESTANDE :P Yes, äntligen!

Och imon är det jobb igen! JAAA :D Jag har ju liksom inte jobbat på en hel dag nu ju ;) Äsch, jag ska inte klaga. Trivs faktiskt med att ha mycket omkring mig. Annars blir jag typ tokig!!!

Idag har jag, Jesper och Mikaela hälsat på mormor och Lars-Åke. Det har varit jättemysigt :D Inte så ofta vi träffas ju, så det var jätteroligt :D. Jag hittade till och med dit! Trots att hon bor i närheten av Alingsås! Stolt? JA! haha...
Men shiet vad mycket vi äter när vi är där. Men det är ju gott, jäkligt gott så det är luugnt... Hehe...image459

Igår köpte jag TVÅ PAR JEANS :O Wiieee... Jag som har såå svårt att hitta jeans och så hittade jag två par på en gång. Två par stuprörsjeans, ett par svarta och ett par ljusblåa. Lycka XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback