Punktligt

Sitter här och tvinar i mig havregrynsgröt.
Har hört att det är nyttigt, kan det stämma? ;)
Skall snart dra till jobbet. I vanliga fall brukar jag vara stressad på morgonen. Jag menar, snoozar man klockan en halvtimma varje morgon så får man lätt lite ont om tid. Idag däremot vaknade jag nästan en timma tidigare än beräknat. Telefonen ringde och jag lät den ringa som vanligt. Den fortsatte att ringa och jag lyfte trött upp den från golvet för att stänga av alarmet. Då märkte jag att det inte alls var dags att stiga upp. Det var Saga som ringde.
Grötigt svarade jag "Hallå" och fick ett om ännu grötigare "Hej" tillbaka.
Saga ringde mig igår vid 22-tiden, väldigt glad i hatten! Det lät som att hon druckit en hel del, vilket jag konstaterade i morse, haha. Hon avslutade i alla fall samtalet igår med: "Gumman, jag ringer dig lite senare". Och Saga, ja hon håller alltid vad hon lovar. Mycket riktigt ringde hon lite senare, sådär vid 07-snåret i morse. HAHA!
Ibland är du för skön...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon sa minsann att hon skulle ringa mig med, men det gjorde hon aldrig! Kössen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback