Tidsfördriv

Copat "ungdomens lista" av Sandra.

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Väldigt sällan.

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja det är väl klart. Annars hade jag väl inte varit en bästa vän.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Sådana där nallebjörnar.

4. Vad åt du senast?
Fläskotlett och klyftpotatis som jag själv lagade :O Det trodde ni väl inte :P hehe
5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja, för maten jag lagade på jobbet :P
6. Har du varit med i en rättegång?
Nej!
7. Är du polare med grannarna?
Jag liftade med henne en gång till skolan förra vintern, vad jag kommer ihåg.
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och lite italienska.
9. Vilka länder har du bott i?
Sverige
10. Senaste piercingen?
I örat.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Någon timma sedan, på väg hem från jobbet.
12. Gay?
Eeh??? :S
13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jag :O ALDRIG :P
14. Har du äggat någon?
Nej, varför skulle jag göra det?
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
 Näää...
16. Vem saknade du senast?
Jag saknar min klass. Men som Bolli och jag kom fram till häromdagen, det är bara att gå till gymmet så träffas man ju :P hehe

17. Har du varit på stranden?
Inte i år :(
18. Har du haft en stalker?
Många ;) :P

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Jag var nästan aldrig på lektionerna så nope.

20. Hur bra är din syn? 
Okej tror jag.

21. Har du varit på ett party?
Jao!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Driv med mig. ALDRIG!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Det beror på om jag tycker att du duger åt honom.

24. Har du varit utomlands?
I Danmark. Räknas det? haha, nä men har väl vart på lite andra ställen också. Men vill gärna ut och resa mer. Blir förhoppningsvis något nu i höst med tjejerna XD

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja, det är väl klart!

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett. Men ser fram emot mitt eget :D

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Inte om jag slagits för min heder :D

28. Var är dina syskon just nu?
Han sitter väl vid datorn som vanligt skulle jag tro.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Oj, den var svår. Förmodligen nått om handboll, jobb eller något.

30. Vem ringde dig senast?
Mamma XD

31. Vilken tid gick du upp imorse?

08.00.
32. Vad ska du göra i helgen?
JOBBA!

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Hej Gumman. Vart jobbar du idag? Hoppas du mår bra. PussPuss"

34. När var du riktigt sjuk senast?
Något år sedan kanske.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Det hör inte till min vardag att ta på kändisar.

36. Vad finns i din bakficka?
Har inga byxor på mig.

37. Har du färglinser?
NEJ! det ser så onaturligt ut.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov gott :P

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozar klockan en halvtimma :D

40. Vad ska du göra efter det här?
Eventuellt åka och köpa godis :P


Kommentarer
Postat av: Estelle

Skojig lista!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback