Datorberoende!!!

Jag måste nog vara blogg och dator-beroende. image415
Nu är jag här, trots virus-risken. Jaja...
Måste ju bara kolla Solhusets öppetider (det är okej att fuska när det inte existerar någon sol utomhus) samt busstiderna. De ska ju tydligen ändras när som helst, men jag vet inte när. Eller brukar det vara efter midsommar?
A just det ja! Jag måste kolla Stena Line- färjorna också. Ååå, så intressant att jag skriver detta på bloggen.
Ni stackare som läser måste lida er igenom, haha...

SOL! Kom tillbaka!!!



Jag har ett hemligt projekt som går framåt. Det kanske inte är schysst att skriva detta på bloggen heller eftersom ingen någonsin kommer att få reda på mitt projekt. Det är hemligt och kommer också att förbli det.
Mohahahaha!!!



Klockan 09.15 i morse, satte jag på ettan på Tv:n. Det är ju sommarlovsmorgon! Hej hej Sommar!  Så nu tittar jag på det och sommarkänslorna flödar! Finns det något sommrigare egentligen? haha

image416

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback