Filmkväll

Igår åkte mamma och Jesper till Jönköping, så i ett par dagar är jag ensam hemma. Eller pappa är ju hemma, men han börjar ju jobba imorgon igen. Igår hyrde vi två filmer och båda två var jättebra. Självklart var Göta kanal 2 rolig och underhållande. Babel däremot var ett tyngre drama. En mycket bra film.
Lite udda och konstig men ändå bra. 
 

Hoppas på att det blir ett besök till Danmark på torsdag. Jag och mamma har ju hittills inte hittat någon dag som passat eftersom det jämnt och ständigt är träningar. Visst, jag kan missa en träning- ingen katastrof liksom, MEN det handlar mest om prestige nu. Det är två veckor kvar på den samlade försäsongsträningen och jag har fortfarande 100% närvaro. Jag och två tjejer till. Nu går det ju bara inte att missa en träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback