Gör som Gunde...

Trots havregrynsgröt med banan och ett glas apelsinjuice till frukost gick löpningen idag åt skogen. image413
Stod  i valet och kvalet innan om jag skulle välja 12 kilometaren eller 8:an. Det blev åttan och det var jag glad över. Benen kändes tunga, pulsen låg på över 170slag/min bara jag lunkade (hmp, nästan), jag var kissnödig, solen gassade (jo, det är säkert), skoskavet gick upp, flåset fanns där inte liksom stegrytmen uteblev helt, ingen energi och därmed ingen inställning. Usch vilket dåligt pass, TROTS ÄCKLIG HAVREGRYNSGRÖT! Jaadu, Gunde jag vet inte om det är så bra med gröt som du säger...
Men men, nästa gång går det i alla fall bättre för sämre kan det inte bli. Får trösta mig med det.

image414

Kommentarer
Postat av: Carro

Gröt är ju gott :) Iallafall fiberhavregryn och rågflingor och risgrynsgröt :)

Postat av: Saga

yuuuuukkkii vad äckligt det ser ut ;)

2007-06-17 @ 23:21:32
Postat av: Debbie

haha, va jobbigt att allt blev så fel då! :/

2007-06-17 @ 23:49:57
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback