Gristräning

"Gristräning", det är det man kallar det va? Försäsongsträning med allt vad det innebär. Styrka, löpning, "vem- som-  kräks- mest- tävlingar" och lite, lite, lite handboll med ren konditionsträning inlagd. Innan "gristräningen" började försökte tränarna skrämma livet ur oss med hur tufft det skulle komma att bli. I flera veckor har jag gått och undrat när det värsta ska komma men det har inte kommit och jag har inte känt att jag fått ut max på träningarna. MEN, nu har vi fått bekänna färg tror jag! Spy-varning i fredags med styrka och intervaller och idag intervallträning i kba-skogen, alltså terräng i 1,5 timmar!!! Gaaahd, jag är helt slut, men ack vilken gó känsla jag har i kroppen nu :D

image418



Föressten ligger jag tvåa i poängligan nu. Ett poäng efter Camilla, "the leader" och på tisdag avgörs kampen. Fredagsmatchen nu på fredag är nämligen flyttad tills på tisdag på grund av midsommar.

FREDAGS MATCHEN

Poängställning efter 5 omgångar

52 Hans Åkeson
49 Camilla Isaksson
48 LG Andersson
48 Sara Andersson
47 Kent Olsson
46 Lina Sandberg
43 Mikael Gustavsson
40 Annie Lennerstad
31 Jessica Svensson
30 Emilia Hedberg
30 Mathilda Åkerlund
29 Evelina Aasted
29 Johanna Jilsén
27 Pernilla Falk
22 Emma Andersson
22 Linda Aulin
22 Madeleine Lindeberg
21 Malin Rohlin
21 Sandra Orsimo
20 Wenche Halén
19 Charlotte Bratt
19 Hanna Olsson
19 Helena Blomqvist
19 Sandra Holm
18 Emma Ytterström
18 Mathilda Andersson
16 Amelie Andersson
16 Sofie Blixman
15 Sandra Rönnbom
15 Sara Johansson
14 Martina Gillersten
13 Hanna Johansson
13 Jennie Gerum
7 Frida Lindblad
7 Sabina Hahn
6 Cherie Andrén



Sedan ligger jag i topp i träningsnärvaro också :D 100% med två veckor kvar. Nu måste jag bara hålla resten ut. Det är jag och Malin som ligger på delad förstaplats med 100% Malin, nu jävlar tar vi hem resten av procenten också :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback