Idag tryter det

Man kan inte alltid vara på topp. Det är egentligen inget fel på dagen idag, det är mig det är fel på. Fel som fan också. Jag är sjukligt trött, är trötthet en sjukdom?, jag har ont i ryggen och är redan jättenervös inför min uppkörning nästa vecka. Så nu vet alla det också, yes- tänk om jag kuggar :S haha... (Det gör jag inte. Om en vecka har jag mitt efterlängtade körkort!) Grattis Sabbe som tog sitt igår!image406

Skall snart lira lite fotboll på idrotten och sedan åker jag hem.

Summering av min skolvecka:
Måndag- 10 minuter engelska som innehöll en trevlig liten avslutning på året.
Tisdag- 2 minuter natur som innehöll en mindre trevlig avslutning på året. TRÅÅÅÅK...
Onsdag- 55 minuter idrott, varav det är jag som håller i lektionen.
Det får bli lite "lattjo" fotboll :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för kommentaren om min blogg=) Åh lycka till med körkortet, håller tummarna för dig. Kom ihåg alla som berättar om att dem blivit kuggade för småsaker är bara lögn, det gör dom inte =) Så kan du köra bra så är körkortet ditt=) ha en bra daG!

Postat av: Fröken Fredag

Min sista skolvecka är också totalt slapp och onödig.. :P

2007-06-13 @ 11:56:37
URL: http://josfin.blogg.se
Postat av: Linda

Svar: Det rätta svaret om vad namenam är står på min blogg nu!

2007-06-13 @ 15:30:07
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback