Jul, jul, stålande jul...or not...

Midsommar i morgon då. image423
Det är med blandade känslor som jag ikväll kommer lägga huvudet på kudden för att invänta John Blund. Midsommar innebär helt klart SOMMAR! Så mycket sommar att korkade jag tänker på vinter. Ni måste tycka att jag är helknäpp men det är faktiskt så. Så länge sedan är det inte sedan det var julafton. Jag plågade mig själv genom att jobba på Ëxpert. A, tro nu inte att jag kunde något om elektronik. Teknisk är det sista jag är men som en kille sa: "Du måste ju ha varit deras ansikte utåt" En utav de gulligaste kommentarer jag fått. Jag menar, det var en gullig, charmig kommentar samtidigt som den hade en tanke bakom.  Den var klatschig :D
Aja, tillbaka till vintersnacket. För sex månder sedan var det jul och om sex månader är det jul igen. Jag vet inte om det ligger i släkten men visst är jag negativ. Men, det känns så hemskt. Här har man gått och väntat på sommaren och när den precis börjat så inser man att det går mot mörkare tider igen. Jaja, imorgon får vi dränka våra sorger, haha... NEJ, skämt åt sido! Big NO!
Inget mer sådant.

Kommentarer
Postat av: EsKa

Detsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback