Köra av vägen ???

Okej Frida, jag vet att du kanske skrattar nu, om du läser detta men jag är inte lika van som dig i landslagssammanhang ;) hehe...



Förra veckan hade nämligen U21-landslagets handbollsherrar träningsläger i Kungsbacka. När jag skulle åka och kolla på en utav deras träningsmatcher höll jag på att köra av vägen. Jag skulle av från motorvägen och på vägen mot Kungsbacka vid onsalaleden typ, ni som är härifrån vet nog vart jag menar. I alla fall så kommer hela landslaget springandes och jag glömmer ju självklart av att jag kör bil, istället fäster jag blicken på spelarna och speciellt målvakten Johan Sjöstrand, sjukt vad snygg han är. Pekade för att visa mamma gjorde jag också. Spelarna måste ju ha trott att jag var riktigt dum i huvudet ju. Aja, jag bjuder på den.

Vädjar till landslaget och Johan att inte ge er ut för att springa på tisdag då jag har min uppkörning, om ni nu skulle få för er att det var roligt att löpträna i Kba eller nått. Det skulle ha sabbat allt för mig, haha...

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, du e la go!
Johan sjöstrand asså? Haha, om du ska kolla in nån så kolla in Emil Berggren i RIK ;)

2007-06-14 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback