Lista

Hittade en lista på Lisas (Sagas kompis) blogg, hoppas att det var okej att jag snodde den. Har nämligen ingenting att göra såhär en söndags förmiddag...

Ditt namn: Sara
Längd: 175 centimeter (skulle gärna haft några till).
Spelar du något instrument: Jag spelade piano en gång på en musiklektion i nian.
Vem är snyggast: David Beckham! Orginellt svar, jag vet.
Vem vet mest om dig: Mamma, skulle jag tro.
Vad vill du ha just nu: Sol och att springrundan ska vara gjord.
Vilka sjukdomar har du: Allergi och astma (mycket tveksam till detta).
Fobier: Spindlar. BLÄ!
Känner du en snygg kille: JA! Är omringad av dem :D
Har du körkort: På tisdag har jag!
Åsikt om jultomten: Hmm, schnygg?
Vill du gifta dig: Självklart!
Tycker du att du är attraktiv: Jag har väl mina stunder ja! :P
Din hårfärg och frisyr: Blondt, på utväxt ruffsigt.
Skolväska just nu: En blå, Umbro träningsbag.

Har du glasögon: Solglasögon ja :D Me like!
Hur ser din plånbok ut: Ful som stryk, måste ha en ny.
Favorittv-program: Tv? Vad är det?
När ska du festa nästa gång: På midsommar! Då jävlar :D
Vad köpte du senast: Hubba Bubba tuggumin.
Hur mycket pengar har du: Så att jag klarar mig.
Hur svarar du i telefonen hemma: Aa, det är Sara.
Senast kramat: Mamma.
Vem sov du hos senast: Kommer jag inte ihåg.
Stjärntecken: Vädur.
Ögonfärg: Blåögd ;)

Kroppsform: Vältränad :S lite i alla fall (det låter bra).
Kall favoritdricka: Mineralvatten.
Varm favoritdricka: Kaffe.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vin.
Säger ofta: "Skojjar du eller?"
Saknar du någon: Min bortflugna undulat och min bortsprungna katt.
Du fikade senast: Lääänge sedan. Det måste vi ta någon dag snart tjejer.
Senast sedda film: Babel.

Hur känner du dig nu: Lite slö.
Kan du laga mat: Sandra lärde mig över telefonen att koka ägg en morgon i höstas. Tolka själva!
Vad pluggar du: Idrott/ samhäll går jag, men pluggar det vette fan om jag gör.
Vad tycker du om fötter: Praktiska?
Är du smart: De säger att jag är blond, men JA, själv tycker jag att jag är mycket smart!
Snarkar du: Nja, jag låter iaf. "Låter hon alltid sådär" //S
Är du aktiv i skolan: På handbollslektionerna, idrottslektionerna och gymlektionerna JA!
Lesbisk: Nej...
När och varför grät du senast: När jag häromdagen fick panik inför min uppkörning på tisdag. Barnsligt, ja!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja det är fräsigt;) Rolig lista, mh David Beckham är en riktig heting! hoho.

Postat av: Emma

Hej :) det är väldig rolig lista :D får man göra också göra en sån? x'D

2007-06-21 @ 09:43:03
URL: http://lillpink.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback