Livet leker vidare :D

Det rullar på fort nu och jag leker glatt med. Skolan är slut på torsdag, jag glider bara runt och stortrivs.
Helgen blir förhoppningsvis kul.

Och snart är det Partillecup. I år ska vi tamejfan vinna hela tuneringen! Måste få berätta att jag stortrivs i Aranäs just nu. Att få träna med juniortjejer, självklart varvat med "äldre" är hur kul som helst. Och så måste jag berömma tränarna. Ni är GULD värda! Vill inte säga för mycket men det är en enorm skillnad mot förra säsongen. Det finns engagemang och det är uppskattat! Att ha tränare som ställer upp för en är grymt!

Imorgon ska jag :O hålla i idrottslektionen, eftersom Bengan tyckte att jag gott kunde göra det med tanke på att han tydligen sett mina frånvarosiffror. Men, hallå Bengan! Jag är ALLTID närvarande vid dina lektioner.


De tre kattungarna är de gnälligaste men sötaste i hela världen. Alice, Eskil och Astrid heter dem.
Och jag börjar att bli brun :D


Kommentarer
Postat av: pseudonymen

Min kompis fick två kattungar. Jag döpte dem till Böldpest och Satan.

Postat av: pseudonymen

Tack! Tell your friends...

2007-06-12 @ 23:48:52
URL: http://pseudonymen.blogg.se
Postat av: EsKa

Hockeyintresserad är jag, men vilken sport är det du håller på med, handboll eller fotboll ? :-)

2007-06-13 @ 01:49:12
URL: http://eska.blogg.se/
Postat av: Amanda

Såsöta kattungar :)
Fast dom 'r ju endå gulligast dom just lärt sig gå :)
Haha vi har en Shitzu hund hemma som tror att hon är mamma till våra kattungar, det är helt sjukt. Hon bryr sig mer än vad själva riktiga mamman gör. Man får sig ett rejält gott skratt om man ser dom. Hhaa :)
Hadebra=)

2007-06-13 @ 15:01:37
URL: http://girlyliicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback