Lördag

Fantasin brister lite just nu känner jag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det händer liksom inte så mycket. Jobb, träning, kompisar och sommarlov = inte så händelserikt men kul och SKÖNT!

Men jag kan ju alltid berätta att jag idag varit på IKEA och där köpte jag vinglas! image449
Tänkte att det kan vara bra att ha. Inte så kul att dricka vin ur vanliga glas liksom. Visst har vi vinglas hemma, men dessa kan jag ha när jag "flyttar" ut i mitt lilla hus :D hehe...

Liksom alltid på IKEA vimlar det av potentiella "män" till mig.
Dem är potentiella tills jag ser deras gravida flickvänner :/
Jag blir så lack...

Kommentarer
Postat av: Saga

Haha, det låter som att vi har samma dilemma, vad gäller IKEA hunks. :D:D

2007-06-30 @ 19:36:20
Postat av: Sandra

Lilla Hjärtat! Jag och du ska gå på Ikea någon dag ihop och spana på potentiella hunks;) Kössen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback