Nöjd

Gissa vad jag ska göra idag!


KÖRA BIL SÅKLART XD


Skall även på ett möte och sedan ikväll är det träning. Usch vill inte träna ikväll. Det börjar änna bli lite segt nu måste jag säga. Men det är bara 4 gemensamma träningar kvar nu under försäsongen. Det ska jag väl klara av med tanke på att jag averkat cirka 30 stycken redan.


Fick mina betyg på posten igår. Är supernöjd! Jag vet inte om det anses vara för personligt eller så att lägga ut betygen här på bloggen men vafan, varför inte? Jag är ju nöjd, speciellt med tanke på att jag är omtalad som den största skolkaren i klassen.

Engelska A   VG
Engelska B   VG
Estetisk verksamhet   VG
Matematik A   G
Naturkunskap A   MVG
Naturkunskap B   MVG
Samhällskunskap A   MVG
Svenska A   MVG
Datorkunskap   VG
Fritidskunskap   MVG
Pedagogiskt ledarskap   MVG
Specialidrott A   VG
Franska 1   G
Spanska 1  G
Alternativ medicin   MVG
Barnpsykologi   MVG

Kommentarer
Postat av: sarah'

bra betyg, vad pluggar/pluggade du? :)

Postat av: EsKa

Nöjd ska du helt klart vara...thumbs up !

2007-06-21 @ 01:09:46
URL: http://eska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback