Nu är det nära

Nu är sommarlovet inte långt borta. Imorgon har vi den sista morgonträningen som jag tror blir riktigt rolig eftersom vi ska blanda hockey, handboll och fotboll och göra något kul ihop.
Om precis en vecka ska jag nästa morgon upp till min skolavslutning. Det ska bli så otroligt skönt. Jag är visserligen bara ledig två veckor i sommar. Vecka 25 och 27, resten jobbar jag otroligt mycket under.
Men, men, får tänka det i pengar helt enkelt. 

Bilden till höger förknippar jag med skolavslutning. Finns det någonting som förknippas mer med skolavslutning än jordgubbstårta egentligen? Vi har nog aldrig ätit det hemma under den dagen och det är knappt så att jag gillar tårta men ändå infinner sig känslorna av ledighet, sommar och sol när jag ser denna bild.

image394Idag har vi varit lediga. Jag började dagen med att stiga ur min älskade säng med världens huvudvärk klockan 12. Tror att huvudvärken berodde på vädret, då det varit oerhört kvavt hela dagen. Jag käkade lite och åkte sedan ner till stranden med Emma, Johanna och Maja. Trevligt, trevligt. Tänka sig att jag ändå fick med er såpass nära volleybollplanen ändå :P

Det känns som att vi redan gått på sommarlov med tanke på värmen, ledigheten och allt slappande. Jag får dock ta mig själv i kragen lite grann igen. Jag har svenskaprov imorgon och en läs-loggbok som ska lämnas in. Matchen är inte slut förrän domaren blåst i pipan, eller hur är det man säger? Appropå match och domare, så spelade ju Sverige helt okej idag mot Island. Eller vad säger ni? ;)

Just nu hör jag kattungarna gnälla i sin korg bredvid min säng. Ååå vad dem är söta. Jag är helt kär i dem :D

Kommentarer
Postat av: Miomiom

Hello admin, nice site!
Good content, Beautiful design, thanks!
Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback