Saknar ingenting

image396Jag STORTRIVS med precis allt!
Njuter varje sekund av min vakna tid.
God mat, en 12 Km lång löprunda som kändes bra, ett kallt och svalkande dopp i poolen, avslutning på torsdag, solbruna ben, underbart sällskap dagarna i ända av: Saga, Sandra, "Pillan", Emma, mamma, pappa, Jesper m.f, kattungar, solsken, utlandsplaner, glass, skolk, läsning, snart körkort och mycket mer. 
Mitt liv är just nu fulländat. Näst intill i alla fall, jag saknar nämligen en palm på altanen. Om jag hade en palm så hade troligen allting känts nästan för bra så jag tror nog att jag klarar mig utan den också, hehe... 

Imorgon ska jag till skolan! "Kors i taket" Tänkte att det kanske vore bra att visa sig litegrann såhär nu lagom till skolavslutningen, man vet ju aldrig.

Såhär ska livet alltid vara :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Du och jag = solbrudarna!! Va faaan! Jag har fått grönt hår :O

2007-06-11 @ 18:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback