Stackars ex-treor

Jag lider med treorna som tog studenten i fredags. Stackars satar, vad ska dem göra nu liksom? De måste vara mycket förvirrade. Jag menar, Mr Hansen kom ju till och med till skolan idag för att gå på ettornas och tvåornas sista lektion i bollspel, och han gick ut i fredags! Jag tycker synd om dem. Verkligheten väntar på dem. Jag känner mig inte redo för att sluta skolan om ett år. Vad ska jag göra då? Driva omkring i den "stora" staden Kungsbacka och inte göra någonting. Stå utanför skolan och titta in i den med sorgsna ögon, sucka och längta tillbaka. Jag vill inte sluta skolan! ALDRIG! Ska nog gå om några år, gå om ända tills jag känner mig redo för vuxenlivet vid typ 35 år eller något sådant.

image407

Kommentarer
Postat av: EsKa

Haha, fick du inspiration av min profilbild kanske? :-D

Postat av: Sessan

Tack för gratulationen igår! Det var en underbar dag! När fyller du då?

2007-06-14 @ 17:26:21
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Elina

Jodu, de e inte alltför smarta typer man pratar med jämt :)man får höra rätt mkt dumt när man snackar i telefon jämt!

2007-06-14 @ 20:09:19
Postat av: Elina

Jodu, de e inte alltför smarta typer man pratar med jämt :)man får höra rätt mkt dumt när man snackar i telefon jämt!

2007-06-14 @ 20:10:25
URL: http://candypie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback