Torsdag

ARG! Arg på min dator! Fått en massa virus på den. USCH, bara för att jag är klantig... BLÄ!

Ser nu att alla ikoner för att lägga upp bilder och för att ändra textsnitt är borta så det blir ett tråkigt inlägg med text rakt upp och ned idag.

Har funderat över en grej. Torsdagar är min "hat-dag". Allt dåligt som hänt i mitt liv har hänt på torsdagar. Vi har ALLTID jobbiga dagar i skolan och med handbollen på torsdagar OCH som att detta inte tycks vara nog så brukar det alltid regna på torsdagar! Men idag, regnar det visserligen men tror ändå att det kommer bli en bra dag :D

Kan hända att det blir en tur med bilen idag ;) hehe...
Vilken otrolig frihet det är med körkort :D


Idag måste jag hitta min laddare till telefonen! Den är död och jag hittar inte laddaren :S Gaaahd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback